TIEDOTE 16.1-10.2.2021 esityksistä

Varsinais-Suomen koronatyöryhmän ohjeistuksen mukaisesti joudumme valitettavasti perumaan Vaahteramäen Eemelin esitykset ajalta 16.1.-10.2.2021

Aiemmin lunastetut liput saa ilmaiseksi vaihtaa tuleviin esityksiin. Olemme yhteydessä kaikkiin lipun ostaineisiin asiakkaisiin, joiden sähköpostiosoite meillä on tiedossa.

Avoimet varaukset raukeavat automaattisesti, joten teethän uuden varauksen joko sähköpostitse toimisto@turunnuoriteatteri.fi tai puhelimitse 02-2322812

Lippunsa jo lunastaneille lähetämme uudet liput suoraan sähköpostitse, jonka vuoksi tarvitsemme vanhoista lipuista viivakoodinumeron (yhden lipun viivakoodi / tilaus riittää) oikean tilauksen löytämiseksi. Olethan yhteydessä meihin helmikuun loppuun mennessä sähköpostitse toimisto@turunnuoriteatteri.fi.

Lisätietoa saa myös puhelimitse toimiston aukioloaikoina numerosta 02-2322812.

Kevään näytöspäivät (mikäli rajoituksia ei 10.2.2021 jälkeen jatketa):

To 11.2. klo 18 AI | La 13.2. klo 15 PP | Ti 16.2. klo 18 AI | La 20.2. klo 13 PP ja 17 AI | La 27.2. klo 13 AI ja 17 PP | Ti 2.3. klo 18 AI | La 6.3. klo 13 PP ja 17 AI | Ti 9.3. klo 18 PP | La 13.3. klo 13 AI ja 17 PP | Ti 16.3. klo 18 AI | La 20.3. klo 15 PP

Eemelinä esityksessä: Pyry Pöyry (P), Atte Lehto (A)

Iidana esityksessä: Paulina Ruiz Pigeon (P), Iida Rockas (I)

TURUN NUORI TEATTERI

Recent Related Posts