Tiedote 18.3. Lipunmyynnin sulkeminen lähikontaktien välttämiseksi

Rakkaat asiakkaamme,

Suljemme lipunmyyntimme lähikontaktien välttämiseksi tästä päivästä lähtien. Lippuvaihtoja voi edelleen hoitaa sähköpostitse sekä puhelimitse. Koska henkilöstöä on jouduttu lomauttamaan, puhelimeen vastataan ti-to klo 15-18. Sähköposteihin vastataan päivittäin, pyydämme kuitenkin kärsivällisyyttä, ruuhkasta johtuen saattaa olla, että viestin vastaamiseen menee muutamia päiviä. Kaikki lippuvaihdot kuitenkin tehdään kuten luvattu, ja uusia varauksia kesään ja syksyyn otetaan vastaan. Kiitämme kaikkia niitä henkilöitä ja tahoja, jotka ovat joko lahjoittaneet jo ostettujen lippujen rahat meille tai vaihtavat lippuja tuleviin esityksiin ja ymmärrämme niitä, jotka oman taloudellisen tilanteensa takia eivät voi niin tehdä. Kiitämme sydämellisesti myös uusista varauksista ja siitä toivosta, jota se luo, kun olette tilanteesta huolimatta varanneet lippuja kesän ja syksyn näytöksiin.

Yhteystiedot lippuvarauksiin ja -vaihtoihin ovat sähköpostilla toimisto@turunnuoriteatteri.fi ja puhelimitse 02-2322812

Nämä rajoitukset ja toimenpiteet ovat voimassa 13.4. saakka tai kunnes valtiojohto muuta ilmoittaa. Seuraamme tarkasti ohjeistusta ja toimimme sen mukaisesti.

Voimia kaikille vaikeaan aikaan! Yhdessä olemme enemmän!

Recent Related Posts