Tiedote koronaviruksen aiheuttamista toimista

TIEDOTE 16.3.2020 klo 15.00

Rakkaat katsojamme

Haikein mielin ilmoitamme, että Turun Nuori Teatteri on päättänyt perua esitystoiminnan viranomaisten suositusten mukaisesti 12.4.2020 saakka. Tämä tarkoittaa, että perumme Supermarsu pelastaa Itämeren silakat -näytelmän esitykset edellä mainittuun ajankohtaan asti. Myös Suuren Avaruusseikkailun sekä Prinsessa Pikkiriikin ensi-iltoja tullaan siirtämään. Tiedotamme esitysten jatkumisesta sekä uusista ensi-iltapäivistä tilanteen mukaan.

Teatteri seuraa aktiivisesti viranomaisten ohjeistusta ja tilanteen kehittymistä. Loppuvuoden ohjelmisto pyritään toteuttamaan suunnitelmien mukaisesti.

17.3. alkaen myös kaikki taiteen perusopetuksen ryhmät jäävät tauolle 12.4. saakka.

Epidemian aiheuttama tilanne on monelle kulttuurialan toimijalle järkyttävä. Myös me pyydämme, että yleisömme ensisijaisesti tarttuisi mahdollisuuteen vaihtaa kevään esityksiin ostamansa liput vuoden voimassa olevaan lahjakorttiin tai lahjoittaisi rahat Turun Nuoren Teatterin toiminnan tukemiseen. Lipun ostaneet voivat myös saada lippurahat takaisin. Kevään esitysten peruuntuminen on valtava haaste Turun Nuoren Teatterin taloudelliselle tilanteelle ja tulemme tarvitsemaan kaiken mahdollisen tuen, jotta pääsemme tämän poikkeustilanteen jälkeen jatkamaan normaalisti toimintaamme lasten ja nuorten teatteritoiminnan hyväksi.

Koska tilanne on poikkeuksellinen, toivomme katsojiltamme kärsivällisyyttä lippujen vaihtoon ja takaisinmaksuun liittyvissä asioissa.

Olethan yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse toimisto@turunnuoriteatteri.fi. Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin, mutta viivettä tulee varmasti olemaan ruuhkautumisen seurauksena.

Lipun kevään näytöksiin ostaneet voivat:
– vaihtaa ostetut liput teatterin lahjakorttiin, joka on voimassa 12 kk
– lahjoittaa lippurahat Turun Nuoren Teatterin toiminnan tukemiseksi
– saada rahat takaisin (mahdollisia Lippupisteen palvelu- ja toimituspalkkioita ei palauteta)

Lippujen vaihto vuoden voimassa olevaan sähköiseen lahjakorttiin onnistuu parhaiten osoitteessa toimisto@turunnuoriteatteri.fi. Tarvitsemme vaihtoa varten lippujen tilaajan nimen, esityksen, sekä esityspäivän.

Toimisto on avoinna ma klo 11-19, ti-to klo 11-18 ja pe klo 11-17.

Toivotamme kaikille asiakkaillemme ja ystävillemme tilanteesta huolimatta aurinkoista ja valoisaa kevättä,

Turun Nuoren Teatterin hallitus

Recent Related Posts